Veilig aangekomen in Newyork

9 augustus 2013 - Newark, New Jersey, Verenigde Staten

Vandaag om 05.35 uur de koffers in de BMW geperst en hup naar Schiphol.

Op Schiphol werden wij als Vips ontvangen en begeleid door Wouter en om 09.00 uur stapten wij in het Vliegtuig, Wouter had het heel mooi voor ons geregeld, prima plaaten voor ons allen vier.

Na een hobbelig ritje van ruim 8 uur landen wij in Newyork waar de shuttelbus klaar stond, hup naar het hotel.

Welkom, uw hotellamer is door uw reisagent geannuleerd ! Das mooi !

Na een hoop gebabbel van Karin toch een mooie kamer gekregen. De jongens hebben de koffers op de kamer neer gegooit en zijn direct naar Manhattan vertrokken. Karin gelijk even de camperverhuurder gebeld met de vraag hoe laat komen jullie ons morgen ophalen, graag vroeg, wij hebben een urly bird pakket genomen, dan wordt je vroeg van je hotel gehaald en kan je snel op pad, een soort Vippakket. Ehhh u heeft geen urly bird pakket, wij komen u om 10.00 uur ophalen kost $85-

De man kon echt niets vinden, dan maar later claimen bij de reisagent.

Hierna vier uur shoppen en lekker gegeten, onderhand een uur of twintig wakker.

Terug in het Hotel was het antwoordapparaat ingesproken door de Camperverhuurder,     wij komen u niet om 10.00 uur halen, wij hebben dan namenlijk uw camper nog niet, dit zal nu omsteeks 14.00 uur worden.

Das fijn, niemand meer bereikbaar, dus morgenochtend maar gelijk bellen.

Omstreeks 09.00 uur waren de jongens terug uit Manhattan, Remy had zijn eerste basketball spullen al gekocht, een shirt en een broek.

Hierna nog wat drinken en lekker moe naar bed .

1. Kees:
    9 augustus 2013
    Goed begin zeg, hopen dat de rest beter gaat. veel plezier
  2. Leo Lissenberg:
    17 augustus 2013
    Jammer dat hier en daar wat tegen zat, maar dat hebben jullie in de mooie omgeving ruim goedgemaakt.
    Fijne vakantie.