Woensdag 21 augustus

21 augustus 2013 - Phelps, New York, Verenigde Staten

Woensdag 21 augustus.
Redelijk vroeg opgestaan (zeker voor Tom en Remy) zodat wij uiterlijk om 09.30 uur konden vertrekken van de Campgroud MiltonHeights naar de Niagara Falls.
Om 09.30 uur reden wij ook echt. Na een rustige rit van ongeveer anderhalf uur rijden kwamen wij aan bij de Falls.
Een aardige State Trooper gaf ons advies waar wij makkelijk die grote RV konden parkeren. Een stukje buiten het centrum maar er reed frequent een pendelbus langs alle uitkijkpunten.
Wat een geweldig schouwspel, echt veel mooier dan wij verwacht hadden.
Uiteindelijk hebben wij daar  bijna vier uur rondgehangen, Remy en Tom zijn met een boot tot aan de voet van waterval gevaren, natuurlijk de nodige regenkleding aan en Karin en ik zijn via een tunnelstelsel achter de waterval en aan de voet van de waterval gaan kijken.
Echt geweldig, bekijk zeker de foto's en de filmpjes.
Daarna zijn wij weer in de wagen gestapt en hebben wij weer een kleine drie uur gereden.
Eerst de grens naar Amerika over. Daar ontmoette wij een grenswacht die toevallig gesolliciteerd had bij een Amerikaans container bedrijf in Rotterdam. Echt een leuke vent.
Toen de campground zoeken, die lag redelijk goed verborgen: na drie telefoontjes zijn wij uiteindelijk de juiste richting ingepraat en kwamen wij op een hele leuke campground aan met hele aardige beheerders.
De camper aangesloten en zwemmen, het was ondertussen weer dertig graden. Uiteraard ben ik weer flink mishandeld in het zwembad. Weer lekker gedoken, wat eigenlijk niet mocht, maar Tom en Remy kunnen dat schijnbaar niet goed lezen. Wel weer erg gelachen.
Na het avondeten heb ik nog wat gevist in de rivier,  maar helaas geen forel op het menu van morgen.
Omstreeks 23.00 uur ging de hele bende weer voldaan naar bed.