23 augustus

23 augustus 2013 - Phelps, New York, Verenigde Staten

Vandaag uitgeslapen tot een uur of negen en daarna lekker buiten ontbijten.

Na het ontbijt de boel losgekoppeld en zijn wij gaan shoppen bij het Waterloo outlet.

Er moest natuurlijk weer het nodige gekocht worden maar de prijzen vroegen daar ook

Daarna naar de Walmart om voedsel en drank voor de komende dagen in te slaan en de vriezer, koelkast en kasten zaten weer vol.

Snel terug naar de Campground om te zwemmen en te relaxen, het was onderhand weer zo,n 25 graden en zonnig.

Verder lekker gezwommen, gezond en de heren natuurlijk weer gebasketbald en daarna aan de hotdogs, halverwegen het koken was de gastank ineens leeg en dan ben je dus klaar.

Het warme eten maar met elkaar gedeeld en dus verder aan de boterhammen, nou die lusten de mannen ook.

Even geinformeerd bij de beheerder en morgen ochtend vullen wij de tank even voordat wij wegrijden.

Verder gezellig gesproken met het beheerdsechtpaar en bij de buurman een varken op de gril gehangen, hij heeft het niet zo op kleine stukjes vlees.

Verder de avond gelezen, weblog bijgewerkt en genikst.

Morgen trekken wij weer verder richting Newyork waar wij nog een mooie plek hebben besteld bij een groot meer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kees:
    25 augustus 2013
    slecht leven hebben jullie daar zeg
  2. Ingrid Potharst:
    25 augustus 2013
    Het is allemaal ontzettend leuk om te lezen en te bekijken. Een gevatte schrijfstijl!
    Tot volgende keer, liefs uit B'drecht vanaf de camping.
  3. Leo Lissenberg:
    25 augustus 2013
    Super vakantie, en idd een stukje vlees wat die man van de barbeceu afhaald.....geweldig.